Thursday 27 March 2014

Final Exam Is Just Around The Corner !!

Assalamualaikum dear followersss. Alhamdulillah pengajian semester 3 aku habis pada 14/4 ni. Ahhh can't wait for holidayy!!Tapi before tu kitorang memang kena face final exam yang akan bermula 7/4 ni erghhh tensionnyaa fikir pasal exam ni. Study apa pun tak lagi. Tahu nak berjimba dengan housemate jee bhaha. Tapi pape punn kitorang tetap cool bila jawab exam nanti hihi. Lagi satu nak bagitahu, semester empat depan aku dah kena pergi latihan industri (LI) that's mean praktikal dekat satu company ni. Nama company ni Pro-Landscape Structure Sdn.Bhd. Tak jauh pun dari rumah, 5 minit jee kalau naik kenderaan tapi kalau jalan kaki berlecak lahh jugak ketiak korang tu haha. Nanti dah Pergi LI mesti aku rindu dekat budak budak rumah aku tu hmm rindu korang sangat sangat weyy lebih 6 bulan kita tak jumpa :'( tsk tskkk btw aku doakan kita semua success dalam final exam and tamatkan LI dengan jayanyaa yeayyy!! hehe okaylahh bubyee uollss thanks for readingggg :*